Refund policy
Savables este un marketplace și deocamdată NU oferim servicii de transport, predare sau depozitare a produselor comercializate prin noi.
Exemplu de bună practică:
- Clientul rezervă & plătește online un meniu de la un comerciant prin platforma Savables.
- Clientul urmărește intervalul orar de ridicare a comenzii stabilit de către comerciant.
- Clientul merge la local ÎN intervalul orar și ridică comanda, prezentând dovada achiziției.
În cazul în care bunul ce va fi predat de către partener nu este într-o stare corespunzătoare pentru a fi consumat, comerciantul trebuie să ofere în schimb alte produse pe care le agreează cu respectivul client, dacă le deține.
În caz contrar, restituie prețul integral al vânzării, în termen de 14 zile calendaristice, de când clientul a solicitat restituirea prețului, în contul bancar al clientului, sau în altă modalitate, în funcție de înțelegerea sa cu respectivul client. În această situație, vă recomandăm să ne contactați cât de curând la următoarea adresă de e-mail: contact@savables.ro
Pentru a reduce riscul aruncării mâncării la gunoi, clienții au dreptul de a anula o comandă în maxim o oră de la plasarea acesteia. Anularea unei comenzi se face prin trimiterea unui mesaj în acest scop la adresa de email contact@savables.ro, precizând numărul comenzii.
După anularea comenzii, restituirea banilor se va face în cel mai scurt timp.